AI Sözlüğü, yapay zeka alanında kullanılan terimleri ve kavramları anlamayı kolaylaştırmak için hazırlanmış kapsamlı bir...
SEO Hizmetine Dair Merak Edilen Sorular ve Cevapları!
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO Danışmanlığı Hizmeti) çalışmalarını yaparken en önemli süreçlerden birisi doğru analizdir. Web siteniz ve hedeflediğiniz kelimeler ön plana alınarak alanında uzman ekibimiz tarafından analizleri yapılır. Global çapta en çok tercih edilen lisanslı SEO analiz araçlarından(Ahrefs,Semrush) faydalanılarak, bütün metrikler titiz bir şekilde analiz edilir.
Özetle hizmet süreci;
olarak 5 madde altında toplanabilir.
SEO çalışmaları tek seferlik değildir. Düzenli analizler ve periyodik çalışmalar ile uzun süreçlere yayılmalıdır. Aktif güncellemeler ile SEO dinamikleri sürekli değişmektedir.
Buna ayak uydurmalı ve web sitenizi üst sıralarda tutmak istediğiniz süreç boyunca aktif olarak çalışmaları yürütmelisiniz.
SEO çalışmalarına başlanan bir web sitesinin ortalama performans etkileri 6 aylık süreç sonrasında sonuç göstermeye başlamaktadır.
SEO çalışmaları sizin dışınızda rakipler tarafından da yürütülen bir süreç olduğu için rekabetçi bir yapısı vardır.
Alanında uzman SEO uzmanlarımız sizleri rakiplerinizin önüne taşımak için gerekli bütün çalışmaları hassasiyet ile gerçekleştirmektedir.
Vermiş olduğumuz hizmet kapsamında performans garantisi sunmaktayız. Var olduğunuz konumdan daha iyi yerlere geleceğinize dair sektörde önde gelen bir SEO Ajansı olarak garanti vermekteyiz.
SEO çalışmaları yoğun rekabet içerdiğinden aktif ve dinamik bir şekilde sürdürülmesi gerekir.
Alanında uzman teknik kadro tarafından doğru çalışmaların yapılması sonucu performans garantisi ile sıralamanızda mutlaka iyileşmeler görülecektir.
SEO yani arama motoru optimizasyonu hizmeti almak, web sitenizin hedeflediğiniz kelimelerde daha üst sıralarda çıkmasına olanak sağlar. Buda doğrudan ve dolaylı olarak web site trafiğinizi ciddi oranda artırmaktadır.
SEO herhangi bir ücret tâbi tutulmadan, arama motorlarının gereksinimlerini karşılayarak yapılmaktadır. Fakat SEM aynı karşılığı almak için ücret ödeyerek web sitenizi daha üst sıralara çıkarmanıza yarar.
Google ADS’e Ait En Çok Merak Edilen Sorular ve Cevapları!
3 Farklı anahtar kelime eşleme türü bulunmaktadır. Anahtar kelime eşleme türleri;
Her bir eşleme türünün farklı hedefleme özellikleri mevcuttur. Bunları detaylıca inceleyerek sizin için en uygun olan eşleme türünü tespit etmeli ve buna yönelik aksiyonlar almalısınız.
Kalite puanı, reklamlarınız performansını ve kalitesini belirten bir değerlendirme sistemidir. Ne kadar yüksek olur ise sizin reklamlarınızın göstereceği performansta doğru orantılı olarak artmaktadır.
Reklam gücünüz ve web site seo çalışmalarınız kalite puanını etkileyen en önemli unsurdur. Bunları doğru şekilde yapılandırdığınızda ve Google Ads önerilerini uyguladığınızda kalite puanınız da doğru orantılı olarak artacaktır.
Bu çalışmaları Dijital Pazarlama Ajansı 51 sizler için titizlikle yürütmektedir.
Hedefleyeceğiniz anahtar kelimelere aslında işletme sahibi olarak en çok siz hakimsiniz. Müşterilerinizin size nasıl ulaştığını, tam olarak taleplerinin ne olduğunu tam olarak siz biliyorsunuz.
Bunu merkeze aldıktan sonra Google Ads panelinden ve lisanslı analiz araçlarından faydalanarak ana hedef kelimelerinizi, uzun kuyruk kelimelerinizi, eşleme türlerinizi tespit edebilirsiniz.
Analiz araçlarının size vereceği yeni anahtar kelime fikirlerinden faydalanabilir ve reklamlarınızı test ederek bunları düzenli olarak güncelleyebilirsiniz.
Google Ads danışmanlığı hizmetini yürütürken başarılı olmak için en önemli etkenlerden biriside bütçe tercihidir.
Çalışmalarınızda kullanacağınız bütçenin yetersiz olması durumunda, reklam gücünüz ne kadar yüksek olur ise olsun rekabette geride kalacağınızdan dolayı reklamlarınızın performansı düşecektir.
Lisanslı analiz araçları ve Google Ads panelini kullanarak rakiplerinizi, anahtar kelimelerinizi doğru analiz etmeli, optimum rakamlar ile rekabetçi bir çalışma ortaya koymalısınız.
Google platformunda reklam vermek istiyorsanız, belirtilen ilke ihlal kurallarına mutlaka uymanız gerekir. Reklamlarınızı aktif etmeden önce muhakkak politika kurallarını detaylıca gözden geçirmeyi unutmayın.
Eğer bunun için çok geç kaldıysanız ve reklam hesabınız kısıtlandıysa Google ADS destek hattına başvurabilir ya da hesap inceleme talebi göndererek itiraz dosyası iletebilirsiniz.
Eğer ki Google ADS reklamlarından faydalanıyorsanız fakat dönüşümleri kullanmıyorsanız, tam olarak performanslı bir reklam verdiğinizi söylemek doğru olmaz.
Dönüşümleri kurmanın pek çok farklı yöntemi mevcut. Fakat en kolayı web sitenize entegre ettiğiniz Tag Manager aracından faydalanmak olacaktır. Bu araç sayesinde dilediğiniz takip kodunu web sitenize pratik bir şekilde yerleştirebilir ve dönüşümleri takip edebilirsiniz.
Sosyal Medya Reklamlarına Ait Soru ve Cevapları
Facebook reklam hesabınız kapatıldıysa, öncelikle belirtmemiz gerekir ki yeniden aktif hale gelmesi çok zordur.
Reklam hesabınızın kapatılmaması için bazı önlemleri önceden almalısınız. Bunlar; 2 aşamalı doğrulamayı aktif etmek, reklam veren bilgilerini doğru ve eksiksiz girmek, domain doğrulamasını yapmak şeklinde devam etmektedir.
Reklam vermeden önce Meta politikalarının tamamını okuduğunuzdan ve bunlara uygun çalışmalar yaptığınızdan emin olun. Reklam hesabınızın sağlık puanını en yüksek seviyede tutmaya özen gösterin.
Eğer sosyal medya reklamları vermek istiyorsanız ilk etapta ürün tercihi yapmak yerine bir ürüne ihtiyacı olan hedef kitleyi belirlemeniz gerekir.
Akabinde bu hedef kitlenin problemlerini ya da ihtiyaçlarını çözecek ürünü tedarik etmeli ve reklam vermelisiniz. Bu strateji satışlarınızı daha çok arttıracaktır.
Fakat eğer önceden bir ürün tedariğiniz varsa ve bunun reklamını yaparken bir hedef kitle belirlemek istiyorsanız, en uygun demografik ve bölgesel hedeflemeleri yaparak satın alma potansiyeli en yüksek kişilere reklamınızı gösterecek şekilde kurguyu yapmalısınız.
Facebook Business Manager, yeni ismi ile META platformunda bir reklam uzmanına ya da reklam ajansına erişim vermek istiyorsanız izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir;
Facebook Pixel kodu web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların yaptığı bütün etkileşimleri takip eder ve size daha güçlü reklam çalışmaları yapmanız için veri olarak sunar.
Reklam hesabınızdan size ait Facebook Pixel kodunu kopyalayarak sitenizin altyapısına <head> ve <body> başlıkları arasına eklemelisiniz.
Bu işlemi web sitenizin bütün sayfaları için gerçekleştirerek kullanıcıların yaptığı etkileşimlerin tamamını takip edebilirsiniz.
Reklam metni yazmanın gerçekten bir sanat olduğu ve herkesin bunu başarılı bir şekilde icra edemeyeceği gerçeğinden bahsetmekte fayda var. Üzerine pek çok kitap okumalı ve gerekli teknikler hakkında bilgi edinmeniz gerekir.
Fakat kısaca bahsetmek gerekir ise müşteride kıtlık hissi oluşturmak, aciliyet duygusu yaratmak, kişiye özel hitaplarda bulunmak, örnek vakalar göstermek gibi teknikler başarılı reklam metni oluşturmak için destekleyici olabilir.
Bu soruya hangi cevabı versek yanlış olur. Çünkü bu tercihi yapmak için ilk etapta ihtiyaçlarınızı belirlemek gerekir. Örneğin siz yeni kurulan kurumsal firmanızın herkes tarafından duyulmasını istiyorsanız “erişim” kampanya modelinden faydalanmalısınız.
Herhangi bir dönüşüm amacı gütmeden marka bilinirliğinizi artıracaktır. Bu ve benzeri şekilde diğer kampanya türlerini de ihtiyaçlarınıza göre tercih edebilirsiniz.
Makale Hizmetine Ait En Çok Merak Edilen Sorular ve Cevapları!
SEO odaklı makaleler temel olarak arama motorlarında daha yüksek sıralamaların elde etmenize yardımcı olur. Bu, daha fazla trafik çekmenize ve daha fazla müşteri potansiyeline sahip olmanıza yardımcı olur. Bununla birlikte aynı zamanda, SEO odaklı makale yazmak, markanızın güvenilirliğini ve işletmenizin uzmanlığını gösterir, bu da müşterilerin markanıza güven duymasına yardımcı olur. İstanbul Dijital Pazarlama ajansımızın yetkin yazarları ile sizler için yazdığımız makale çalışmalarında bölgesel, kitlesel ve rakip analizleri ile size özel anahtar kelimeler kullanılarak makaleleri yazmaktayız. Bu da niş alanınıza uygun potansiyel müşterilere erişmenize olanak tanır.
İstanbul reklam ajansı 51.com.tr olarak sizler için makale çalışmalarımızda izlediğimiz başlıca yollar şu şekildedir:
51.com.tr kalitesi ile sizler için yazdığımız SEO odaklı makalelerinizde dikkat ettiğimiz başlıca özellikleri sizin için şu şekilde sıralayabiliriz:
Bir web sitesi için kaç kelimelik bir SEO makalesi yazılması gerektiği, web sitesinin ihtiyaçlarına ve hedeflenen anahtar kelimelere göre değişebilir. Ancak, genel olarak, SEO makalelerinin en az 300 kelime olması tavsiye edilir. Bunun sebebi, arama motorlarının genellikle daha uzun ve daha detaylı makaleleri daha değerli olarak görmesidir. Ayrıca, daha uzun makaleler, okuyucuların ilgisini daha uzun süre çekebilir ve onları web sitesinde daha uzun süre kalmaya teşvik edebilir. Bununla birlikte, önemli olan makalede yer alan bilginin doğruluğu ve kalitesidir, bu yüzden makale ne kadar uzun olursa olsun, içeriğinin değerli ve özgün olması önemlidir.
Anahtar kelime kullanımı, SEO makalelerinde önemli bir etkendir. Anahtar kelimeler, arama motorları tarafından makalede ne hakkında bilgi bulunabileceğini anlamasını ve makalede ilgili aramalar için gösterilmesini sağlar. Bununla birlikte, anahtar kelime kullanımının abartılmaması da önemlidir, çünkü bu, makalenin okunabilirliğini olumsuz etkileyebilir ve okuyucuların ilgisini çekmeyebilir.
Anahtar kelime kullanımında dikkat edilmesi gerekenler şunlardır:
Meta anahtar kelime etiketi, SEO odaklı makalelerde de kullanılabilir, ancak genellikle diğer etiketlerden daha az önemlidir. Bunun sebebi, arama motorlarının günümüzde meta anahtar kelime etiketlerine çok az ağırlık vermeleridir ve daha çok makaledeki içerik ve diğer etiketleri dikkate almalarıdır.
Bu nedenle, SEO odaklı makalelerde meta anahtar kelime etiketinin kullanımı, diğer etiketlerden daha az önemlidir. Bununla birlikte, meta anahtar kelime etiketinin kullanımı, arama motorlarının sayfanın ne hakkında olduğunu daha iyi anlamasını sağlar ve bu nedenle hala önemlidir.
Meta anahtar kelime etiketinin kullanımında dikkat edilmesi gerekenler şunlardır:
Dijital Pazarlama Hakkında Merak Edilen Diğer Tüm Sorular ve Cevapları.
Sosyal Medya hesaplarınızın daha çok etkileşim alması ve başarılı olması için belli bir paylaşım sayısı yapma zorunluluğu ya da sınırı yoktur.
Fakat siz ne kadar sık ve kaliteli içerik paylaşımı yaparsanız aynı oranda daha çok etkileşim alacak ve hesabınızın büyümesi süreci hızlanacaktır.
Sosyal medya hesaplarınızda paylaştığınız içeriklerin özgün olması çok önemlidir. Paylaşacağınız özgün ve yaratıcı içerikler sizi diğer sayfalardan sıyırarak ön plana çıkaracaktır.
Buda doğrudan takipçi sayınıza ve etkileşim verilerinize yansıyacaktır. Mutlaka özgün ve yaratıcı içerikler kullanmanızı tavsiye ediyoruz.
Sosyal medya hesaplarınızdan yaptığınız paylaşımların içeriği, kalitesi kadar bu içeriklerin paylaşım saatleri, kullanılan etiketlerde büyük önem arz etmektedir.
Kullanıcıları en çok etkileşim gösterdiği saatler 19.00-23.00 aralığıdır. Paylaşımlarınızı en doğru şekilde ayarladıktan sonra bu saat aralığında yapmanız tavsiye edilir.
Ne kadar güçlü ve kalite içerikler üretiyor olsanız da bu içerikleri doğru kitlelere gösteremedikten sonra hiçbir işe yaramayacaktır.
Bu sebeple doğru etiket analizleri yaparak içeriklerinizde bunlara yer vermeli ve doğru hedef kitlelerin karşısına çıkmak için hashtag(#) kullanımına önem vermelisiniz.
Dijital pazarlama, farklı disiplinlerin bir araya gelmesi ile oluşan teknik bir çalışmanın bütünüdür. Her ne kadar piyasada birçok kişi veya kurum bunu profesyonel bir şekilde yaptığını söylese de aslında bu kadar kolay değil. Tek bir kişi etkili dijital pazarlama çalışması sonuçları veremez. Dolayısıyla alanında profesyonel bir ekiple çalışmalısınız. Nitekim bu anlamda; SEO odaklı içerik yazarı, SEO teknikeri, webmaster, reklam uzmanı gibi çeşitli uzman kişiler ile çalışmalısınız. Tam da bu şekilde farklı alanlarda uzmanlaşmış 21 kişilik ekibimiz ile SEO ve diğer dijital pazarlama çalışmalarınızı yapmaktayız. Bizi diğer kişilerden ayıran fark tamamen alanında yılların deneyimine ve uzmanlığına sahip bir ekiple çalışıyor olmamız.
Reklam harcaması doping etkisi ile web site trafiğinizi arttıran bir yöntemdir. Ancak web trafiğinizi arttırmanın ücretsiz ve reklamsız yolu da vardır. Etkili SEO çalışmaları ile sitenizi arama motorlarına göre optimize ediyoruz. Bunun akabinde düzenli SEO odaklı içerik planlaması ile devam ediyoruz. Bu şekilde sürekli sitenizi güncel ve aktif tutarak siteniz için reklam harcaması yapmadan ön sıralara çıkmasını sağlıyoruz.
Dijital Pazarlama Uzmanı Yazar Kadromuzun Titiz ve Kapsamlı Şekilde Oluşturduğu Blog Yazıları!
AI Sözlüğü, yapay zeka alanında kullanılan terimleri ve kavramları anlamayı kolaylaştırmak için hazırlanmış kapsamlı bir...
Info Marketing, bilgi pazarlaması anlamına gelir ve temelde bilgi ürünlerini (eğitim materyalleri, danışmanlık, e-kitaplar, online...
Alan adı gizliliği, internet üzerindeki bir alan adının (domain) sahibiyle ilgili kişisel bilgilerin gizli tutulmasını...
Bağlantınız gizli değil hatası, bir web sitesine veya uygulamaya erişmeye çalışırken tarayıcınızın güvenli bir bağlantı...
51.com.tr Dijital Pazarlama Ajansı’nı Kapsamlı Olarak Tanıyabileceğiniz PDF Dökümanı.
Ücretsiz Analizleri İçeren Toplantıyı Kendin İçin En Uygun Zamana Hemen Planla!
Dijital Pazarlama, SEO ve Reklam Ajansı 51.com.tr ile Markanıza Hak Ettiği Değeri Verin. 20 Yıllık Alanında Uzman Ekibiyle Farkı Hissedeceksiniz. Garantili, Kurumsal & Profesyonel İstanbul’daki Tek Şirket!
Copyright 2001-2024 © Tüm hakları saklıdır.